Tillidsrepræsentantvalg 2019
02-10-2019
Kom med til det gratis TR-valgarrangement i dit stift. Det gør en forskel, om du kommer.

AALBORG STIFT
Tirsdag den 29. oktober 2019 kl. 10-12.30
Sulsted Sognegård, Kuskgårdsvej 3, 9381 Sulsted

Vi mødes til rundstykker kl. 10 efterfulgt af smørrebrød kl. 12. I mellemtiden vil der være faglig orientering ved Organistforeningens sekretariatsleder Louis Torp. Han vil blandt andet fortælle om, hvilken virkning et nyt deltidsdirektiv vil kunne få for både deltidsansatte og vikarer, og der vil være tid til at besvare alle spørgsmål, som medlemmerne kommer med. Herefter vil der være valghandling. De nuværende tillidsrepræsentanter Jens E. Rasmussen og Jette Plougheld genopstiller.

Af hensyn til forplejning modtager Jens gerne tilmelding på jens_e_rasmussen@yahoo.dk senest den 24. oktober.

VIBORG STIFT
Torsdag den 21. november kl. 9-11
Resen Sognehus, Kirkevej 25A, 7800 Skive

Vi starter dagen med rundstykker og kaffe. Herefter vil der være oplæg ved Organistforeningens sekretariatsleder Louis Torp, og der vil være tid til spørgsmål og drøftelser, inden mødet slutter med selve valghandlingen.

Tilmelding til kontakt@organist.org.

AARHUS STIFT
Onsdag den 13.november kl. 19.30
Framlev sognehus, Framlevvej 19, 8462 Harlev

Der er mulighed for at møde Organistforeningens sekretariatsleder Louis Torp, samt de to nuværende tillidsrepræsentanter Helle Zederkof og Christian Holdensen. Louis vil bl.a. fortælle om den nye ferielov, og om det nye deltidsregulativ, der kan få stor indflydelse på særligt de mindre stillinger. Louis vil også gerne svare på lige præcis dine spørgsmål og generelt fortælle om, hvad arbejdet på sekretariatet indebærer.

Undervejs byder vi på en kop kaffe/te og lidt sødt, og aftenen slutter med der vælges tillidsrepræsentanter for de næste to år i Aarhus Stift. De to nuværende tillidsrepræsentanter genopstiller, så du kan trygt møde op.
Vi håber at se mange kolleger til en god snak om vores glæder og udfordringer som organister i den danske folkekirke. Tilmelding er ikke nødvendig, men send gerne en sms eller en mail til en af de to tillidsrepræsentanter, så vi af hensyn til traktement har en fornemmelse af hvor mange vi bliver.

RIBE STIFT
Tirsdag d. 5. november kl. 10.30
Askov Kirke, Askov Kirkevej 7A, 6600 Vejen

Valg af tillidsrepræsentanter for Organistforeningen i Ribe Stift for den kommende periode, finder sted ved Askov Kirke.
Program: Efter morgensang i kirken vil der være en kort rundvisning, hvor deltagerne er meget velkomne til at prøve kirkens velklingende Jensen & Thomsen-orgel. Herefter går vi over i sognehuset Konfirmandhuset til kaffe, rundstykker og uformel faglig erfaringsudveksling om stort og småt. Det er selvfølgelig også muligt at stille spørgsmål og drøfte problemstillinger vedrørende arbejdsvilkår, rammetid og lønforhandling m.m. Herefter valg af TR. Mette Bredthauer genopstiller.

Mødet slutter senest kl. 12.15. Tilmelding påskønnes via mail til metbr@km.dk eller SMS til tlf. 30 64 30 45.

HADERSLEV STIFT
Onsdag den 13. november kl. 19.30
Christianskirken, Christiansvej 4, 7000 Fredericia

Arrangementet starter i kirken med en minikoncert ved Hans Esbjerg og tillidsrepræsentant Pia Jeanette Nielsen. Derefter vil der i menighedshuset være mulighed for at stille spørgsmål til tillidsrepræsentanterne med efterfølgende valg. Pia genopstiller. Organistforeningen er vært ved en kop kaffe og kage. Tilmelding påskønnes via mail til Pia på organist@ulkeboelkirke.dk

FYENS STIFT
Mandag den 11. november kl. 10.30-15.00
Sankt Hans Kirke, Sankt Hans Plads 1, 5000 Odense C

På Fyn afholder vi TR-valg sammen med DOKS. Vi begynder med velkomst, kaffe og fællessang efterfulgt af et orgelmedley ved fem fynske organister. Efter frokosten er der oplæg om aktuelle emner ved Bjørn Arberg, DOKS, og derefter TR-valg i de to foreninger. Lene Dam genopstiller. Vi slutter med kaffe.

Tilmelding til Lene Dam på lenekor2@gmail.com senest mandag d. 4. november.

ROSKILDE STIFT
LOLLAND-FALSTER STIFT
Torsdag den 14. november kl. 9-11
Gislinge Kirke, Kirkevej 1D, 4532 Gislinge

Tilmelding til kontakt@organist.org.

HELSINGØR STIFT
KØBENHAVNS STIFT
Mandag den 4. november kl.18.00
Solvang kirke, Remisevej 10, 2300 København S

Vi begynder med et let måltid og fortsætter med valghandling. Kenn Therkelsen og Inger Marie Riis stiller op til genvalg. Bo Andersen stiller ikke op. Herefter vil Inger Marie og Kenn holde oplæg om, hvordan og hvornår, man kan benytte sin tillidsrepræsentant. Der vil også være mulighed for spørgsmål, og som et sidste programpunkt er der repertoireudveksling, så kom gerne med orgel- og/eller kornoder.

Tilmelding til imr@solvangkirke.dk eller på sms 23 40 81 71 senest torsdag den 31. oktober kl. 17 af hensyn til bestilling af mad.